Alla inlägg den 12 januari 2011

Av peggasus - 12 januari 2011 09:16

Oj en del har hönt sedan jag skriv innan jul :)

Jul och nyår blev två lugna helger den ena firade vi här hemma bara vi tre och den andra åkte vi ner till göttet och firade ihop med svärmor :)


Jonas har lyckas hålla sig fri från snuset men har börjat tugga tuggimi som attan i stället:)


Både praktik och skola har kommit igång igen nu.....För Jonas löper det på bra....Men Benjamin vägrar att gå till skolan och det är bara hans andra dag denna terminen det börjar ju inte så väsrst bra....och ändå hade han en bra dag i skolan igår.


Själv är jag ännu "syslolös" men det känns ändå rätt ok i dessa dagar då vi har en hel del att stå i då vi närmar oss flytt datum JIPPI!!!!


Ska till min tandläkare i morgon fy vill inte pga att jag vet att det kommer att bli dyrt.... så trist att det ska vara en klass fråga att ha bra tänder.


Ska även träffa min jobbchoch Betina i morgn får se om hon har några roliga nyhetter till mig på praktik fronten :)


Och i dag ska jag sitta i förhandlingar med Din Bostad via hyresgästföreningen.

Det blir mitt andra förhandlings möte man lär sig så himla mycket på dessa förhanlingar :)



P.s Vi har valt ut vilka tapeter vi ska ha i den nya lägenheten :)


Ha en skön dag alla mina vänner :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkomna till lilla mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards