Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Idag är det Lucia!

Av peggasus - 13 december 2010 07:41

Go morgon Sverige och resten av världen!


Idag har vi Lucia här i sverige man får se om man ser något Luciatåg idag då man inte ska ut på något som är förbestämt.


Idag räknar jag med att följande ska hända att jag och Jonas ska städa här hemma och kanske packa ner lite fler saker nu är det ju snart bara 1 månad kvar till flytt ju.

Sedan så kanske jag ska åka iväg en snabbis till ica maxi och handla lite. Efter det blir det att ta det lite lungt och göra sig i ordning för EVK (elevvårdas konferens ) och efter den så blir det middag med Jimmie på stan som en avslutnings grej då han ska flytta från skövde och börja plugga.


Sedan blir det hem och bara ta det lungt.

Och för er som undrar så är Jonas ännu snus fri och har varit det sedan lördagenden 4december <3 älskar honom jätte mycket för att han verkligen har gett sig fan på att klara det utan att gnälla :)


Ni som läser mina inlägg får gärna skriva en komentar oxå :)


Ha en skön Lucia dag all mina vänner :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av peggasus - 13 januari 2011 10:02

Go förmiddag på er alla :)   Dagen i går var jobbig men lärorik vi bliv klara med ytliggare några om råden här i skaraborg :)   Ååååå så synda jag till middag i går jag gjorde pankakor namnam så gott det var men jag hade inte bara rent vetemj...

Av peggasus - 12 januari 2011 09:16

Oj en del har hönt sedan jag skriv innan jul :) Jul och nyår blev två lugna helger den ena firade vi här hemma bara vi tre och den andra åkte vi ner till göttet och firade ihop med svärmor :)   Jonas har lyckas hålla sig fri från snuset men har...

Av peggasus - 10 december 2010 16:05

Hejsan världen! Dagen börja i skönt sömnigt tillstånd men mycket snart var jag tvungen att sätta lite fart på mig själv då jag hade tid i tvättstugan mella 07:00-12:00.   Förmiddagen gled förbi med ett par rundor ner till tvättstugan men som va...

Av peggasus - 9 december 2010 07:56

Nu sitter jag här i hemmets tysta vrå helt ensam.   Jonas gör sin femte dag utan snus nu och än så länge går det bara super bra för honom.     Vi hade en trevlig frukost stund tillsammans med levande ljus och mixmegapol i bakgrunden. Jag pass...

Av peggasus - 8 december 2010 07:55

Go morgon! Idag så  är jag ensam hemma hela dagen då Benjamin är i skolan fram till 14:30 och Jonas jobbar till 17:00. Det är Jonas första dag på jobbet utan snus och än så länge så fungerar det bra han var rätt så retlig till humöret igår. Han...

Presentation

Välkomna till lilla mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards